Moikka! Alotin tässä uuden blogin. Mulla oli blogi myös tuolla bloggerissa, mutta blogger alko temppuilee. Alotan tän blogin nyt puhtaalta pöydältä. :) Ekaksi voisin kertoo itestäni:

♦ Rakastan valokuvaamista♥ Mun kameran on kylläkin nyt rikki, mutta tulevaisuudessa ois haaveena ostaa parempi kamera. :)

♦ Asun oulun lähellä.

♦ Oon tosi kiinostunut matkailusta. Kokoajan matkakuume vaivaa, ainoa ongelma taitaa olla se, ettei mun lompakosta läydy hirveesti rahaa ulkomaanmatkaan. :D

♦ Vihaan aikaisin heräämistä.

♦ Sairastan matkakuumeilun lisäksi Diabetesta.

♦ Kesä ja syksy on mun lempi vuodenajat.

♦ Vihaan kilpailuja! :D

♦ Uni maittaa mulle aina. Oon aikamoinen unikeko! :)

♦ Oon kauhee sokerihiiri :3

♦ Oon aika laiska ja aikaansaamaton :D!

♦ vihaan pakkasta. Paitsi sillon ku se pysyy alle 15 asteessa ja voi käydä luistelemassa. :)

♦ Oon yrittäjyys luokalla ja meillä on luonnollisesti paras luokka!

♦ Vaikka pakkasta vihaanki, niin rakastan lämpimiä vaatteita. Villasukkia, neuleita....♥

jotaain%20049-normal.jpgEmmin%21%20033-normal.jpgEmmin%21%20010-normal.jpgEmmin%21%20002%20%282%29-normal.jpghuhtikuu%20%2836%29-normal.jpgsekalaista%20181-normal.jpgsekalaista%20113-normal.jpgEmmin%21%20063-normal.jpg